Przeksztalcenia instytucji finansowej Green Machine Into

Wydaje sie, ze wszedzie kolei mozna zobaczyc na swiecie próby "Go Green". Samochodów, takich jak "Smart Car" zostaly wprowadzone na rzecz ograniczenia emisji, supermarkety wiele teraz oferowac klientom torby wielokrotnego uzytku i artykuly spozywcze do ich producenci naciskaja "energooszczednych" wersje wspólnego artykuly gospodarstwa domowego, takich jak zmywarki i suszarki. Nawet w szkolach na calym swiecie sa ksztalcenie studentów na temat znaczenia dla zachowania otaczajace srodowisko poprze
Instytucje finansowe na calym swiecie zaczynaja lapac zielonej fali, a takze, oferujac produkty i uslugi ekologiczne w próbie odwolania sie do konsumentów, bardziej przyjazne srodowisku. Jednak wiele instytucji finansowych w Stanach Zjednoczonych sa nadal nieswiadomi, ze znaczacy wplyw moga miec na swoich konsumentów i srodowiska naturalnego. USA moga wziac lekcje od wielu krajach na calym swiecie, które znajduja sie juz zielone, oferujac produkty i uslugi ekologiczne. Poprzez poprawe na wysilek i postepy, które juz istnieja granica, instytucji finansowych w USA moze stanowic ogromna róznice w doswiadczeniu bankowosci detalicznej, przyczyniajac sie do zdrowia w srodowisku klientów banków zyc w.

Co klient chce

W swiecie, w dalszym ciagu Go Green, wiekszosc klientów docenia instytucji finansowych, które sa sklonne zaoferowac produkty i uslugi, które dobro mysla o srodowisku, a nie tylko celem koniec zysku. Wedlug 2007 roku badanie przeprowadzone przez Yale Center prawa ochrony srodowiska i polityki postawy srodowiska i zachowanie Project, 81% Amerykanów uwaza, ze to sa odpowiedzialni za podejmowanie dzialan przeciwko wyzwaniom, z tych wyników co sugeruje, ze wielu Amerykanów ma bardziej przyjaznego dla srodowiska produktów i ich sa gotowi wydawac pieniadze, aby spróbowac nowych technologii, które przyczyni sie do korzysci dla srodowiska.

Energooszczednych kredyty hipoteczne, kredyty samochodowe zielone, ekologiczne depozyty oszczednosciowe, alternative venture capital energii, a zielone karty kredytowe sa w czolówce innowacyjnych produktów i uslug aktualnie oferowanych w instytucjach finansowych na calym swiecie. Wedlug raportu opublikowanego przez North American Task Force (NATF) z Programem Srodowiska Narodów Zjednoczonych Finance Initiative, tych produktów i uslug pomóc srodowisku, z wyjatkiem pieniedzy klientów, zwiekszenie udzialu w zyskach i generowac zyski, poprawiajac jednoczesnie uznanie marki i zwiekszenia renomy.

Wazne jest, by edukowac klientów instytucji finansowych na tego typu produkty i uslugi oraz szkoleniu pracowników na tym, co jest oferowane, a jak bedzie z korzyscia dla klienta. Sektora bankowego jest bardzo konkurencyjne firmy, a instytucje musza stale oferuja szereg nowych produktów i uslug, aby przyciagnac i zatrzymac klientów. Oferuje wiele ekologicznych produktów i uslug jest murowany sposób zapewnienia, ze instytucje nie tylko utrzymac swój obecny bazy klientów, ale takze ich wzrost.

Uczenie sie od globalnych wysilków

Zagranicznych instytucji finansowych, które okazaly sie skuteczne w zakresie rozwoju ekologicznych produktów i uslug, poniewaz uznaja korzysci bedzie zielone i wiele mozliwosci, które powstaja od tego, a nie z widokiem na zagrozenia dla srodowiska naturalnego jak wielu amerykanskich banków czasami decyduja sie na. Amerykanskich banków zazwyczaj kreca sie w kierunku rozwoju gospodarczego spolecznosci zamiast inicjatyw srodowiskowych. Mimo ze dzialania te przyczynily sie banki uzyskac duzy wplyw spolecznie, wiele banków nie uswiadamiaja sobie, ze skupianie sie wylacznie na spolecznej strony dysków bankowych od klientów zwiazanych z ochrona srodowiska. Co instytucji finansowych w USA musza robic, zgodnie z raportem NATF jest wykorzystac zielone produktów finansowych i mozliwosci serwisu.

Instytucje finansowe w dziedzinach takich jak Europa, Japonia i Australia sa liderem w rozwoju i wprowadzania na rynek ekologicznych produktów i uslug. Jednym z glównych powodów jest to, ze wzgledu na fakt, ze rzady tych krajów sa bardziej zaangazowane w rozwój produktów bankowych, z których korzysci dla srodowiska.

"Zielona" Kroki

Jednym z pierwszych kroków, instytucja finansowa moze podjac w kierunku coraz zielone jest wszczynanie Departament Srodowiska, za projektowania proekologicznych produktów i uslug. Kwestie ochrony srodowiska sa coraz bardziej istotne dla konsumentów w calym kraju w tych trudnych ekonomicznie czasach, jak ludzie zdaja sobie sprawe, ze drastyczna róznica, ze niewielkie zmiany moga. Ustanawiajacego Srodowiska Departament banki mogly przyczynic sie do ratowania srodowiska i uczynic swiat lepszym miejscem dla przyszlych pokolen, a jednoczesnie oszczedzania i zarabiania pieniedzy klientów.

Wazne jest, aby banki uznaja potrzebe wprowadzenia przyjaznych srodowisku produktów i uslug przed rozpoczeciem klientów wyrazajacych zapotrzebowanie na te uslugi. Ustanowienie tych uslug wzrasta popyt, jest doskonalym sposobem dla instytucji finansowych wyprzedzic konkurencje i utrzymac i nowych klientów. Jednak najwiekszym wyzwaniem, ze instytucje finansowe moga napotykac beda tworzyc skuteczne i wszechstronne rozwiazania rynkowe, które obejmuja szeroki zakres zagadnien ochrony srodowiska, a jednoczesnie identyfikowania i pozyskiwania nowych mozliwosci biznesowych, które konsumenci korzystaja.

Kluczem do prawidlowego obrotu ekologiczne produkty i uslugi dla klientów jest pakiet ich jak tradycyjnych produktów i uslug. Instytucji finansowej, nalezy ocenic, co przyciaga klientów do uslug, jakie oferuje juz i opracowac sposób, aby wlaczyc te uslugi na zielono. Wazne jest, aby pamietac, ze to, co klienci chca sie niskiego ryzyka bankowego, dostepnosc, elastycznosc, dostep do wirtualnego i latwosc jest w stanie zarzadzac swoimi finansami we wlasnym zakresie. Zgodnie ze sprawozdaniem NATF, doskonalym sposobem na wprowadzenie nowych ekologicznych produktów i uslug dla klientów jest oferowanie im mozliwosc udzialu w zielone seminariów i warsztatów. Tych seminariów i warsztatów, czesto przyjmujace forach dyskusyjnych, ze podniesienie poziomu wiedzy klienta, zrozumienia i akceptacji nowych uslug.

Co to jest "zielony" produkt lub usluge?

W celu zakwalifikowania sie jako zielony produktu lub uslugi, przedmiot musi zaoferowac klientowi przejrzystych opcji w celu zmniejszenia posredniego wplywu na ich dzialalnosc bankowa, zmniejszenie negatywnego oddzialywania na srodowisko i uzyskanie korzysci ekologicznych, zgodnie z NATF.

Energooszczednych Kredyty hipoteczne (EEMs)

Jednym z najbardziej popularnych form zielonych produktów bankowych jest zielona hipoteka domu. W odniesieniu do rynku bankowosci detalicznej, kredytów hipotecznych zielony dom, lub efektywnosci energetycznej Kredyty hipoteczne (EEMs), poniewaz sa one powszechnie znane, oferuja znacznie nizsze oprocentowanie dla klientów, którzy kupuja nowych energooszczednych domów lub inwestowac w zielonej energii lub urzadzen energooszczednych. Aby instytucji finansowej do tej opcji jeszcze bardziej atrakcyjna dla klientów, zwlaszcza tych na rynku nowego domu, nalezy promowac zielone kredytów hipotecznych poprzez pokrycie kosztów przejscia z domu do zielonej energii konwencjonalnej.

Zielone karty kredytowe

zielonej karty kredytowej to kolejna nowej inicjatywy, która zaczela zamiatac swiecie. Zachet do posiadania zielonej karty kredytowej sa nieskonczone. Wiele banków w Europie emisji oferta programów offsetowych, udzielenia rabatu i przyznania niskich stawek oprocentowania kredytu dla klientów, którzy kupuja ekologiczne produkty i uslugi. Kroki zostaly wykonane w USA, jak równiez z niektórych banków oferuje do oddania cardmember "nagrody" dla organizacji, które sa dedykowane do poprawy stanu srodowiska lub pozostawienie kart wykupic te nagrody dla "zielonego" produktów.

Depozytów

Depozytów innego produktu banku, który ma na zielono. Na przyklad niektóre banki oferuja Australian srodowiska produktów depozytowych. Wedlug NATF, na kazdy dolar wydany, bank pozycza równowazne jest wspieranie zrównowazonego praktyk rolniczych. Kilka banków w USA juz przed konkurencja, oferujac w pelni ubezpieczone depozyty do energooszczednych firmy, które daza do zachowania zasobów naturalnych oraz zmniejszenie ilosci odpadów i zanieczyszczen. Tych banków wzrosly swoim klientom, oferujac takie uslugi i przyciagnely uwage innych instytucji finansowych na terenie calego kraju.

Slowo koncowe

Zlagodzenie klientów w swiat zielony produktów i uslug finansowych wymaga w instytucji finansowej w ksztaltowaniu swiadomosci zadnej przeszkody, takie jak niedostateczna informacja o produkcie, który móglby stanac w ich sposób atrakcyjna dla klientów i pozostalych na górze z tych kwestii. Wazne jest dla pracowników na odpowiednie szkolenie na temat nowych produktów i uslug, zielony instytucji moga byc oferty. O wykwalifikowanym personelem utrzymania zaufania klientów i instytucji podniesc poziom wiarygodnosci, gdyz sprawia, ze zielony transformacji.

No comments:

Post a Comment