Klient wie, Czy plan

True planowania finansowego to w toku procesu, a nie jedno dzialanie czasu. Jest to sposób myslenia, ze nalezy rozwijac przez planistów finansowych we wszystkich aspektach swojej dzialalnosci z handlu, do dostarczania uslug w sposób ciagly.

Budowanie klienta Centric Practice

Na calym swiecie tych planistów finansowych, które udalo sie stworzyc trwalego przedsiebiorstwa przynosza kompleksowego i calosciowego uslugi. Ci, którzy sa naprawde przywódcy zmienili swoje uslugi w jakis sposób jest
Nie ma watpliwosci o strukturze klient centric Planowanie procesu pozwala laczyc sie z jej klientów latwiej i przyspieszenia budowy zaufania, które jest fundamentem ciagly kontakt. To podejscie jest nie tylko miekkie i mile zrobic. Planowanie jest w stanie regularnie pobierac oplaty odzwierciedlajacej wartosc dostawy i oparte sa na naszej wzrost wyceny przychodów o ponad 15% rocznie.

Ponadto, jak wynika z jakosci Planowania Finansowego badan przeprowadzonych w czerwcu 2008 r. przez USA FPA i Ameriprise klientów, którzy czuja sie pewni swojej przyszlosci, i sa w celu spelnienia swoich celów, którzy skorzystali z tych kompleksowe podejscie planowania finansowego. Ostatecznie jest to fundamentalne dla stabilnosci finansowej dzialalnosci planistów. Tego klienta centric podejscie jest nie tylko wysoki netto klientów warto. Nasze doswiadczenie praktyczne to, ze do tej pory wszyscy klienci, niezaleznie od ich poziomu zamoznosci moze uczestniczyc w procesie przyspieszonego zachowan odkrycie, które odkrywa, kim sa, a ich plan na zycie.

Znaczenie Zrozumienie zachowan

Zrozumienie finansowych zachowania klienta i wlasnych jako planista, jest fundamentalne z procesem planowania. Wielu zgodzi sie, ze pod wzgledem wagi jest to 80% budowaniu i zarzadzaniu plan i jeszcze wielu planistów nawet 10% ich czasu i skupienie sa inwestowane w to. Tak, w jaki sposób planowania budowy plan finansowy, w którym klient bedzie emocjonalnie zaangazowana, jesli nie wiadomo, kto klienta, a klient nie wie, kim oni sa?

Kazdy ma finansowe DNA, jest ich unikalne "finansowe osobowosc" sklada sie z naturalnym "twarde wired" zachowanie i finansowych preferencji, które mialy wplyw w ich otoczeniu, doswiadczenia i wyksztalcenia. To wszystko to ksztaltuje ich glówne motywy zycia i nastawienia do pieniedzy. W istocie, jak czlowiek bedzie decyzji finansowych jest bardzo scisle powiazane z rdzeniem, kim sa. Sukces doradców moga znalezc przede wszystkim tej malej strefy, a nastepnie opracowanie strategii finansowych swoich klientów na calym wrodzone preferencje i zachowania, a nie za pomoca zewnetrznych opakowaniach model. W tej strefie, emocje klienta moze byc lepiej zarzadzane racjonalnego podejmowania decyzji.

Bez zorganizowany proces coraz dobrze "wiedziec klient" moze zajac 10 lat lub wiecej i nieograniczony budzet. Aby odniesc sukces finansowy planistów trzeba szukac poza tradycyjne ryzyko profilowanie procesów zdobeda jedynie niewielka czesc tego, kto klientów jest, i zazwyczaj tylko w obecnej sytuacji. Planowanie finansowe musi byc w stanie wiarygodnie przewidziec, jak bedzie zachowywac sie podczas klienta pozytywny razy, emocje i nieoczekiwane, a takze zaklócenia i stresujacych czasach.

Ponadto planista powinien byc w stanie zrozumiec, a nastepnie przejdz zachowania róznic i rodzinnych. Bedzie to niezbedne, aby pomóc im i pobytu klienta na kurs.

No comments:

Post a Comment