Odkrywanie zachowania klientów moze im pomóc osiagnac lepsze zyski z inwestycji oraz ogólna podejmowac lepsze decyzje. Wiec przyjecie istnieja bardzo silne korzysci dla odkrywania zachowania klientów, staje sie pytanie jak ty to robisz? To gdzie jest wielka przepasc. Chociaz, moim zdaniem niepotrzebny podzial mysli i podejscia. W centrum wielkiego odkrycia klient zwraca sie do wlasciwych pytan, czy to, co nazywam "potezny pytan". Uwazam, ze jest bardziej skuteczne, kiedy ich uzyc profili behawioralnych i intuicji, a nie jednego lub drugiego.
Dla niektórych, odkrycie klient sie tylko przez zadawanie pytan i pomiaru reakcji klientów na pytania w odniesieniu do sposobu reagowania. W duzym stopniu, ze w tym przypadku jest doradca opierajac sie na ich intuicje, aby przede wszystkim zadac wlasciwe pytania, a nastepnie drugie w celu oceny odpowiedzi. Nie ma watpliwosci, osoby intuicja moze byc bardzo silny szczególnie duze doswiadczenie i wysoki stopien zrozumienia siebie i ogólne umiejetnosci i dobrych ludzi, co nazywamy inteligencja emocjonalna. Jednakze, zaden czlowiek nie moze byc doskonaly i wszyscy mamy "martwego pola" lub rzeczy nie widzimy. Osoby martwego pola bedzie równiez w calej w jak widza inni. Zdolnosc do rozumienia innej osoby moze byc znaczacy wplyw przez sie, jak jestes w tym niech dobe, w monoterapii, jak klient w tym dniu. Tak, nie wazne jak dobry jest zwykle swojej intuicji, nie zawsze bedzie dokladne. Niemniej jednak, nie odrzucic intuicji. Ze "przeczucie" lub impuls energii moze byc informacja, wiele, nawet jesli jeszcze nie przeanalizowaniu wszystkich, co to znaczy. Profilu zachowan pomoze Ci sie z ta analiza.
Wiem, ze jestem osoba bardzo intuicyjny i oczywiscie nauczyc sie duzo o ludziach, z rozmów i zadawania pytan. Odnosi sie to szczególnie teraz, gdy dowiedzialem sie wydostac na swój sposób, a takze dlatego lepszym umiejetnosci sluchania i empatii zostaly wyciagniete. I nawet wtedy jeszcze nie widac wszystkiego. Moge pójsc znacznie dalej i dokonac osoba jestem mentoring lub rozmawiajac z czuc duzo bardziej zrozumiale, gdy uzywam profili.
Chodzi o to, ze "czynnik ludzki" jest zmienna i nie mozemy sie widziec wszystko przez caly czas. Wiec, co mozemy zrobic, aby nasze intuicyjne radar silniejszy? To tam bardzo dobrze wykonane i zatwierdzone profili behawioralnych systemów obiektywnego pomiaru ludzkich zachowan mozna wykorzystac do pozyskania intuicji. Jak widac na grafike, istnieje duze ilosci "pod powierzchnia" informacje o osobie trzeba dowiedziec sie o bardzo szybko, aby pomóc im podejmowac wlasciwe decyzje. Ponadto, osoba musi równiez wiedziec, ze tak dla siebie osobisty jasnosci. 10% czesto widzimy na powierzchni jest "maniery partii", a nie rzeczywista osoba.
Szczególne korzysci z uzywania profile behawioralne w procesie odkrycie budowy planu finansowego zycia obejmuja:
Scislejsza obiektywizmu, spójnosci i pomiaru
Nie przyjeto zalozenia o klienta
Swiadczenia jest wspanialym miejscem na bezpieczne rozmowy z klientami na ich unikalne warunki
Oddzielenia sie i emocje klienta - uniknac stronniczosci doradca
Przyspieszenie zaufanie, poniewaz te same pytania odkrycie proszeni sa o kazdej osobie w ciagu kilku, rodzina, zespól
Klienci sa lepiej przygotowane do lepiej wyrazac swoje mysli, kiedy emocjonalne
Mozliwosc szybszego uzyskania wiekszej przejrzystosci w kwestii którego intuicyjne okreslenie
Dokladne zidentyfikowanie mocnych, walk, umiejetnosci, które przewiduje czlowieka ramy rozwoju kapitalu na doradztwo bogactwa i coaching
Mozliwosc lepszego zarzadzania oczekiwan klienta na podstawie wiekszej przejrzystosci potrzeb i celów
Sluzyc klientom na ich wyjatkowy sposób: "jeden klient - jeden plan"
Poznaj "znac zasady klienta", poniewaz dzieki lepszej dokumentacji i dyskusji na temat zachowan klientów
Zwieksza ryzyko przenoszenia relacji klienta z powodu zachowania klienta danych w oparciu
W uzyciu profilu zachowan kluczem jest po pierwsze zrozumienie celów instrumentu i to, co zostalo zaprojektowane w celu wykrycia. Nastepnie po drugie, jak go poprawnie uzywac go w ulatwieniach klient, aby uzyskac maksymalne korzysci dla Ciebie i klienta. Wielkie uzytkowników profilu zachowan rozumiem, ze jest to narzedzie, które dostaje sie pod powierzchnia, ale nie jest substytutem dyskusji. Ponadto, jedno musi byc realistyczne, ze nawet najbardziej wiarygodne i dokladne, profil nie powiedziec w 100%, który jest osoba. Moga one jednak powiedziec wiele. Jak juz powiedzial profil ma wykorzystac posiadane wiedze i docelowo zwiekszyc zadowolenie klienta. Kluczem jest twój "sposób nocna" w uzyciu profilu.
No comments:
Post a Comment